|
|||||
Wirtualna Ruda
|
|||||
|
Park Kulturowy Osada Przemysłowa Ruda
dodatkowe materiały |
Poniżej przedstawiamy dodatkowe materiały informacyjno-edukacyjne przygotowane przez stowarzyszenia, organizacje i fundacje działające na rzecz oczyszczenia miast i dbania o ich estetykę.
“reklamAKCJA” szereg działań mających na celu przywrócenie ładu przestrzennego w zakresie reklamy zewnętrznej i informacji wizualnej w polskich miastach. Pomysłodawcą projektu jest fundacja Napraw Sobie Miasto. Na wskazanej stronie internetowej dostępna jest baza wiedzy na temat reklam wraz z wypowiedziami ekspertów.
“Sprzątamy reklamy” portal stworzony przez członków
Stowarzyszenia Miasto Moje a w Nim we współpracy z Fundacją Training
Projects w 2017 roku. Jest on skierowany do wszystkich, którzy
szukują porady, jak wyznaczyć sprawiedliwe granice dla
funkcjonowania reklamy zewnętrznej i jak reagować, gdy zostaną one
przekroczone.
“Szyldy
inaczej” artykuł STGU
“Porządkowanie chaosu reklamowego na obszarze Polski. Doświadczenia
i porażki”
Porzadkowanie chaosu reklamowego na obszarze polski
“Sztuka
szyldu” artykuł Anny Cymer
“Park
Kulturowy – finansowe korzyści dla przedsiębiorców” artykuł
Tomasza Dworka Park kulturowy - finansowe korzysci dla przedsiebiorcow/
“Zmienić
obraz miasta” artykuł Anny Cymer
“Park Kulturowy elementem budowy przemysłu turystycznego” artykuł Mirosława Majkowskiego
Park kulturowy elementem budowy przemyslu turystycznego
“Dlaczego w Polsce jest brzydko?” film krótkometrarzowy
przygotowany przez Trect Architekci
Dlaczego w Polsce jest brzydko?
polecane książki:
|
|
|
Projekty dofinansowane ze środków zewnętrznych |
|
|
|